1. Czy konieczne jest posiadanie konta do złożenia zamówienia w sklepie? Nie jest konieczne posiadanie konta. Można dokonać zakupu bez rejestracji. Posiadanie konta jednakże ułatwia sprawdzenie historii zamówień i automatycznie zapisuje dane dotyczące dostawy.

2. Ile czasu trwa realizacja zamówienia? Po wpływie środków na konto staramy się aby zamówienie było zrealizowane w miarę możliwości dnia następnego. Jednakże przy zamówieniu większej liczby produktów lub modyfikacji zamówionego potrzebujemy dodatkowego czasu, aby zrealizować zamówienie. W takim przypadku czas realizacji zamówienia może przedłużyć się 3-5 dni roboczych.

3. Czy można oddać zakupiony produkt? Niestety wszystkie nasze produkty są wykonywane specjalnie na zamówienie. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta nie można odstąpić od umowy kupna rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (Art. 38).

4. Co zrobić jeśli zamówienie dotarło uszkodzone? My staramy się pakować paczki w taki sposób, aby nie docierały uszkodzone. Nie jesteśmy jednak w stanie zabezpieczyć go przed wszystkimi zagrożeniami. Jeśli Twoje zamówienie przyszło uszkodzone prosimy o kontakt. W wiadomości prosimy dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru oraz zdjęcia samej paczki. Zdjęcia są podstawą do zgłoszenia reklamacji.

5. Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze przesyłki? Nie realizujemy zamówień z opcją zapłaty przy odbiorze. Nasze produkty są w większości personalizowane i wykonywane na zamówienie, dlatego nie wysyłamy za pobraniem.